Garantie
Controleer je bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst. Stel ons tijdig op de hoogte van eventuele klachten.
Het artikel is beschadigd
Geef de beschadiging door via webshop@jopenbier.nl. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen. Zoals in onze algemene voorwaarden staat beschreven, is Jopen niet verantwoordelijk voor de geleden schade tijdens de levering. We denken wel graag mee om tot een passende oplossing te komen.
Het artikel is niet naar verwachting
Ben je niet tevreden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via webshop@jopenbier.nl. Dan zoeken wij naar een passende oplossing. Graag het ordernummer vermelden.
Retourneren
Het retour sturen van een artikel kan, zonder opgave van reden, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur een e-mail naar webshop@jopenbier.nl. Vermeld in de e-mail: naam, adres woonplaats, factuurnummer en reden van terugsturen. Nu ontvangst van de e-mail neemt Jopen contact met je op om de afspraken te maken omtrent de retournering.
De kosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening. Als het product goed is aangekomen bij ons, wordt het aankoopbedrag teruggestort op je bankrekening. De artikelen moeten in goede conditie worden geretourneerd. Artikelen dienen compleet, niet gebruikt, onbeschadigd, ongedragen te zijn en bier onaangebroken. Het artikel zit, indien mogelijk, nog in de originele verpakking. Bovendien moet de kassabon of factuur getoond kunnen worden. Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd. Het retourneren is voor eigen risico.